|
Forum użytkowników motoroweru Simson S50 Simson S50. Problemy, porady, pomysły, dyskusje. Na temat.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzechu
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: Wto 12:32, 20 Lut 2007 Temat postu: Mój Simson :) |
|
|
Elo, jestem tutaj nowy. Szkoda że tak mało ludzi odwiedza to forum.
Mam Simsona S50 B2 Electronic więcej [link widoczny dla zalogowanych]
W przyszłości więcej fotek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michall
Administrator
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Krosna
|
Wysłany: Wto 19:00, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Witam nowego użytkownika. Forum powstało niedawno (właściwie to zostało zreaktywowane, wcześniej było pod nieszczęsną domeną foru.pl) i pod nowym adresem dopiero się rozwija. Ja także posiadam S50 B2 i nie zamienił bym go na żadnego innego S50 czy S51. Poczytać o nim i pooglądać go można na mojej stronie: [link widoczny dla zalogowanych] . Zapraszam. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michall dnia Czw 21:36, 24 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzechu
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: Wto 19:15, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
widziałem tą strone od niej mam link do tegoż forum...
chociaż mam z moim problemy, ciągle coś sie w elektryce sypie (najczęściej pada cewka zapłonowa) i nie mam przekonania do niego w długie trasy.
chociaż Ty masz niezłego i tyle kilometrów nim robisz!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michall
Administrator
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Krosna
|
Wysłany: Czw 10:30, 22 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Bo on jest bardzo dobry na długie trasy (jak na motorower oczywiście). Z elektroniką nie mam problemu (tak się składa, że interesuję się tym), zapłon jest niezawodny i trwały, nie będę zagłębiał się w szczegóły, napisałem o tym nieco na mojej stronie. Co do awaryjności cewki - jeśli chodzi ci o cewkę wysokiego napięcią, to przyczyną jej awarii może być niepewne połączenie jej z masą pojazdu. Chodzi o połączenie zacisku "1" cewki z masą, musi być 100% pewne, podobnie jak połącznie zacisku "31" modułu z masą i stacyjką (uszkodzeniu może ulec moduł). Oczywiście należy również wiedzieć, że cewka w.n. do wersji z elektronicznym zapłonem jest inna, niż ta stosowana w wersjach z zapłonem sterowanym mechanicznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzechu
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: Pią 20:35, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
respekt wiesz może jak sprawdzić właśnie ten moduł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michall
Administrator
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Krosna
|
Wysłany: Pią 21:31, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Można by zrobić pomiary sprawnego i porównać to z tym, który chcesz sprawdzić, tyle że nie wiem, czy naładowanie kondensatorów nie miałoby wpływu na pomiar w taki sposób, że nawet dwa sprawne moduły mogły by się różnić. Można także podstawić moduł, który jest napewno sprawny, ale jeśli poprzedni się zepsuł, to nowy mógłby także zostać uszkodzony. Najlepiej po prostu wiedzieć, czy wszystkie pozostałe elementy (również połączenia) są sprawne. Masz jakieś konkretne podejżenia co do modułu, że chcesz go sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Moto90
Gość
|
Wysłany: Śro 20:08, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Czy to nie ten Simson, który był na allegro?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 19:41, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Cześć ja tez mam sima s0b2 eledtronic i jest zaje fajny idzie prawie osiem dych ibierze simki 4 biegowe na cylindrach 60 a ja pocinam tyle na 50 siątce
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mkwiatek267
Gość
|
Wysłany: Śro 20:40, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Cześć jestem tu nowy i mam pytanko czy elektroniki maja wpływ na prędkość i czy sa lepsze od mechanicznych
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 10:04, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Elektroniczny zapłon jest o tyle lepszy że się nieprzestawia i nietrzeba wymieniać platynek co kilka sezonów , niewpływa to na moc ani na prętkość. Ja mam SIMSONS S50B2 electronic i jestem z niego zadowolony
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 14:22, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tak samo mam Simka S50 B2 i jestem bardzo zadowolony,przejechałem ponad 4500 od sierpnia i ani razu nie zaglądałem w zapłon.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|