Forum użytkowników motoroweru Simson S50
Simson S50. Problemy, porady, pomysły, dyskusje. Na temat.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum użytkowników motoroweru Simson S50 Strona Główna
->
Problemy, pytania
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Simson S50
----------------
Problemy, pytania
Pomysły, modyfikacje
Nasze S50
Wolna dyskusja
Wygląd
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kuba11
Wysłany: Sob 12:27, 01 Sie 2009
Temat postu:
lewe powietrze .
Bombel
Wysłany: Wto 15:24, 17 Cze 2008
Temat postu: wysokie obroty
Ja mam podobny problem co kolega mianowicie gdy odpalę simka on odrazu wchodzi na wysokie obroty, a gdy włacze ssnie minimalnie obroty spadają. Dziś odkręciłem gaźnik żeby wyprostować szpilkę która była krzywa
Gdy zamontowałem gaźnik odrazu było lepiej tylko ze gdy odkręciłem kranik i odpaliłem obroty wskoczyły na wysokie:/ co robić pomocy!! P.S. próbowałem z innym gaźnikiem ale było to samo. Może to zapłon albo simeringi??
michall
Wysłany: Pią 18:13, 28 Mar 2008
Temat postu:
Przyczyna jest prosta:
Brak luzu na lince przepustnicy.
Musi być ten luz tak wyregulowany (śruba do reglacji jest na lince ponad gaźnikiem), żeby w każdym położeniu kierownicy był lekki luz na tej lince.
Wtedy przepustnica nie będzie się podnosić z "niewiadomych" przyczyn. Miłej jazdy.
spoko
Wysłany: Wto 20:00, 25 Mar 2008
Temat postu:
pomocy
spoko
Wysłany: Wto 19:59, 25 Mar 2008
Temat postu:
ja mam problej ze simkiem bo jak skrece kierownica to obroty rosną
michall
Wysłany: Nie 14:34, 30 Gru 2007
Temat postu:
Tak jak napisał wcześniej limak, sprawdź luz, jeśli obroty zmieniają się przy obrocie kierownicy, to jest to napewno zbyt mały luz. Linka powinna być luźna w każdym położeniu kierownicy. Jeśli to nie to, to nie mam pomysłu, możesz ewentualnie sprawdzić szczelność na wlocie i wylocie z gaźnika oraz czy jest dobra izolacja cieplna (czy gaźnik nie nagrzewa się zbyt mocno od cylindra).
limak
Wysłany: Śro 10:44, 26 Gru 2007
Temat postu:
Sprawdź czy linka od gazu ma odpowiedni luz, czy gniazdo przepustnicy lub przepustnica nie jest zbytnio wyrobione, czy iglica nie jest luźna. Zbyt mały poziom paliwa w komorze pływakowej też może tak sie objawiać choć to mniej prawdopodobne.
grzes :)
Wysłany: Czw 18:10, 20 Gru 2007
Temat postu:
Mam problem z wolnymi obrotami raz są normalne a raz zmieniają się na większe
Adriano
Wysłany: Pią 20:29, 06 Kwi 2007
Temat postu:
Dzięki za zainteresowanie moim problemem, sugerowane propozycje sprawdziłem, ale nic z tego. Dopiero po wymianie symeringu na wale od strony aparatu zapłonowego kłopot ustąpił. Teraz simek chodzi jak brzytwa. Wcześniej sprawdzałem ten symering, wyglądał na cały pod aparatem nie było śladu wycieku oleju, a jednak to był problem.
Życzę wszystkim pogodnego sezonu.
michall
Wysłany: Pon 17:51, 19 Mar 2007
Temat postu:
Witam. Na początku problem wyglądał mi na dość nietypowy, ale pomyślałem o cięgnie gazu - czy aby nie masz zbyt mocno naciągniętej linki? Tam powinien być lekki luz, żeby w przy każdym położeniu linki (a zmienia się ono choćby wtedy, gdy skręcasz kierownicę) przepustnica nie była podniesiona. Najlepiej spróbuj dobrać naciąg tak, żeby lekki luz był na lince w każdym położeniu kierownicy. Nie sądzę, aby instalacja zapłonowa była przyczyną tych problemów, nawet, bo gdyby z winy czujnika lub modułu zapłonowego zapłon mial następować częściej, niż to wynika z prędkości obrotowej silnika, to prawdopodobnie był by zbyt słaby (kondensatory nie zdążały by się naładować), a sądzę, że taka sytuacja nie jest możliwa (no chyba, że nawalił tyrystor, albo czujnik jest wzbudzany kilkukrotnie podczas jednego obrotu wału, ale przy odpowiednim i sprawnym kole magnesowym to niemożliwe), zresztą prędkością obrotową steruje się za pomocą gaźnika, przypadkowe zapłony raczej powodowaly by problemy, niż po prostu przyspieszone obroty, ale nie miałem takiego przypadku więc nie wiem. Być może masz problem z samozapłonem? Na jakiej mieszance jeździsz? Co do tego ssania - pozornie rozwiązuje ono problem, bo prawdopodobnie tak wzbogaca mieszankę, że "dławi" silnik i obroty się zmniejszają. A z tłumikiem ssania masz wszystko w porządku? Masz szczelny układ ssący?
Adriano
Wysłany: Sob 19:55, 17 Mar 2007
Temat postu: Wysokie obroty
Od miesiąca mam Simsona S51 Enduro Elektronic 12V.
Pali dobrze niestety jak tylko wyłącze ssanie silnik wchodzi na bardzo wysokie obroty. Regulacja śrubką na gaźniku nic nie daje.
Gaźnik zmieniałem od innego simsonka i to samo. Zapłon ustawiony prawidłowo, linka się nie zacina, simeringi w karterach nie wypadły, cylinder zdejmowałem i założyłem ponownie z uszczelkami tak więc lewego powietrza raczej nie dostaje. Nie wiem co jeszcze sprawdzic?
Zastanawiam się jeszcze nad układem elektronicznym?
Może ktoś miał podobny problem
Czekam na propozycje.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin