Autor Wiadomość
motofan11
PostWysłany: Śro 13:15, 19 Sie 2009    Temat postu:

Witam
Dzięki za info , Stronę o której piszesz też odwiedziłem a iskra już jest błąd tkwił w wielkości przerwy na przerywaczu Shocked
Pozdrawiam
michall
PostWysłany: Pon 8:16, 17 Sie 2009    Temat postu:

Pytanie jest następujące: czy ustawiłeś kąt wyprzedzenia zapłonu po założeniu nowych styków? Jeśli nie, to jest to pierwsza rzecz którą bym polecał zrobić, szczególnie dlatego, że jest to konieczne a możesz to zrobić bez działającego Simsona - procedurę opisałem na mojej stronie: www.simson-s50.prv.pl . Na tej samej stronie znajdują się schematy instalacji dla różnych wersji S50 (zakładam że masz S50), dokładny symbol wersji znajduje się na tabliczce znamionowej na ramie z przodu pod kierownicą. Co do samej procedury diagnozowania - trudno mi na poczekaniu takową wymyślić, więc nie będę filozofował. Jeśli przestał działać i stwierdziłeś awarię przerywacza i go wymieniłeś to należy raczej skupić się na jego działaniu, prawidłowe ustawienie zapłonu do podstawa. Napisz jak się sprawa toczy.
motofan11
PostWysłany: Pią 17:28, 14 Sie 2009    Temat postu: Jak zdiagnozować układ zapłonowy tradycyjny

Witam wszystkich forumowiczów.
Kupiłem Simsona i po przejechaniu kilku kilometrów Przestał chodzić, okazało się ze nie ma iskry po zdjęciu koła magnesowego okazało się ,że przerywacz jest w kiepskim stanie ,więc go wymieniłem ale niestety iskra się nie pojawiła. Moje pytanie jest następujace w jaki sposób zdiagnozować układ zapłonowy i jego poszczególne elementy?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group