|
Forum użytkowników motoroweru Simson S50 Simson S50. Problemy, porady, pomysły, dyskusje. Na temat.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ADi
Gość
|
Wysłany: Śro 17:26, 21 Mar 2007 Temat postu: Silnik traci moc pomocy |
|
|
Od pewnego czasu po dodani gazu na maks silnik mi szaleje dostaje takich obrotow ze glowa boli,a jak jade to silnik mi chamuje wynaje jakis churgot i niechce jechac a jak wcisne sprzeglo i go przegazuje to normalnie chodzi co to moze byc pomocy !!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michall
Administrator
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Krosna
|
Wysłany: Śro 17:55, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Czyli jednym słowem, silnik dławi się pod obciążeniem. To narmalne, że obciążenie spada jak wyłączysz sprzęgło (czyli jak pociągniesz dźwignię sprzęgła), bo silnik nie ma wtedy kontaktu ze skrzynią biegów. Nie bardzo wiem, jakie są objawy, nie wiem, czy wcale nie możesz jeździć, czy masz te problemy tylko po gwałtownym dodaniu gazu. Wiadomo, że po gwałtownym podniesieniu przepustnicy obroty nie wzrosną ci nagle, a co to może być? Trudno powiedzieć - nie słyszeliśmy, nie widzieliśmy, może to być wszystko. Sprawdź to, czego nie jesteś pewien, że jest w 100% dobre i dobrze wyregulowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ADi
Gość
|
Wysłany: Śro 19:31, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
dowiedzialeem sie ze moze to byc wina tloka poniewaz podrobki ponoc puchna jak sa zagrzane czy to prawda twoim zdaniem??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michall
Administrator
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Krosna
|
Wysłany: Pią 12:35, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Trudno powiedzieć. Jeśli masz wyraźne problemy akurat po zagrzaniu, to mógłbyś mieć podejżenia, tyle, że jest pytanie: dlaczego ktoś sprzedaje tłoki, które nie wytrzymują standardowych temperatur panujących w danym silniku? Po zagrzaniu równie dobrze może się zmieniać charakterystyka gaźnika (jeśli nie masz uszczelki dobrze izolującej gaźnik od cylindra).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|