Forum Forum użytkowników motoroweru Simson S50 Strona Główna Forum użytkowników motoroweru Simson S50
Simson S50. Problemy, porady, pomysły, dyskusje. Na temat.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wysokie obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników motoroweru Simson S50 Strona Główna -> Problemy, pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adriano
Gość






PostWysłany: Sob 19:55, 17 Mar 2007    Temat postu: Wysokie obroty

Od miesiąca mam Simsona S51 Enduro Elektronic 12V.
Pali dobrze niestety jak tylko wyłącze ssanie silnik wchodzi na bardzo wysokie obroty. Regulacja śrubką na gaźniku nic nie daje.
Gaźnik zmieniałem od innego simsonka i to samo. Zapłon ustawiony prawidłowo, linka się nie zacina, simeringi w karterach nie wypadły, cylinder zdejmowałem i założyłem ponownie z uszczelkami tak więc lewego powietrza raczej nie dostaje. Nie wiem co jeszcze sprawdzic?
Zastanawiam się jeszcze nad układem elektronicznym?
Może ktoś miał podobny problem Question Czekam na propozycje. Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michall
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Krosna

PostWysłany: Pon 17:51, 19 Mar 2007    Temat postu:

Witam. Na początku problem wyglądał mi na dość nietypowy, ale pomyślałem o cięgnie gazu - czy aby nie masz zbyt mocno naciągniętej linki? Tam powinien być lekki luz, żeby w przy każdym położeniu linki (a zmienia się ono choćby wtedy, gdy skręcasz kierownicę) przepustnica nie była podniesiona. Najlepiej spróbuj dobrać naciąg tak, żeby lekki luz był na lince w każdym położeniu kierownicy. Nie sądzę, aby instalacja zapłonowa była przyczyną tych problemów, nawet, bo gdyby z winy czujnika lub modułu zapłonowego zapłon mial następować częściej, niż to wynika z prędkości obrotowej silnika, to prawdopodobnie był by zbyt słaby (kondensatory nie zdążały by się naładować), a sądzę, że taka sytuacja nie jest możliwa (no chyba, że nawalił tyrystor, albo czujnik jest wzbudzany kilkukrotnie podczas jednego obrotu wału, ale przy odpowiednim i sprawnym kole magnesowym to niemożliwe), zresztą prędkością obrotową steruje się za pomocą gaźnika, przypadkowe zapłony raczej powodowaly by problemy, niż po prostu przyspieszone obroty, ale nie miałem takiego przypadku więc nie wiem. Być może masz problem z samozapłonem? Na jakiej mieszance jeździsz? Co do tego ssania - pozornie rozwiązuje ono problem, bo prawdopodobnie tak wzbogaca mieszankę, że "dławi" silnik i obroty się zmniejszają. A z tłumikiem ssania masz wszystko w porządku? Masz szczelny układ ssący?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adriano
Gość






PostWysłany: Pią 20:29, 06 Kwi 2007    Temat postu:

Dzięki za zainteresowanie moim problemem, sugerowane propozycje sprawdziłem, ale nic z tego. Dopiero po wymianie symeringu na wale od strony aparatu zapłonowego kłopot ustąpił. Teraz simek chodzi jak brzytwa. Wcześniej sprawdzałem ten symering, wyglądał na cały pod aparatem nie było śladu wycieku oleju, a jednak to był problem.
Życzę wszystkim pogodnego sezonu. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzes :)
Gość






PostWysłany: Czw 18:10, 20 Gru 2007    Temat postu:

Mam problem z wolnymi obrotami raz są normalne a raz zmieniają się na większe
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
limak




Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:44, 26 Gru 2007    Temat postu:

Sprawdź czy linka od gazu ma odpowiedni luz, czy gniazdo przepustnicy lub przepustnica nie jest zbytnio wyrobione, czy iglica nie jest luźna. Zbyt mały poziom paliwa w komorze pływakowej też może tak sie objawiać choć to mniej prawdopodobne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michall
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Krosna

PostWysłany: Nie 14:34, 30 Gru 2007    Temat postu:

Tak jak napisał wcześniej limak, sprawdź luz, jeśli obroty zmieniają się przy obrocie kierownicy, to jest to napewno zbyt mały luz. Linka powinna być luźna w każdym położeniu kierownicy. Jeśli to nie to, to nie mam pomysłu, możesz ewentualnie sprawdzić szczelność na wlocie i wylocie z gaźnika oraz czy jest dobra izolacja cieplna (czy gaźnik nie nagrzewa się zbyt mocno od cylindra).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spoko
Gość






PostWysłany: Wto 19:59, 25 Mar 2008    Temat postu:

ja mam problej ze simkiem bo jak skrece kierownica to obroty rosną
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spoko
Gość






PostWysłany: Wto 20:00, 25 Mar 2008    Temat postu:

pomocy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michall
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Krosna

PostWysłany: Pią 18:13, 28 Mar 2008    Temat postu:

Przyczyna jest prosta:
Brak luzu na lince przepustnicy.
Musi być ten luz tak wyregulowany (śruba do reglacji jest na lince ponad gaźnikiem), żeby w każdym położeniu kierownicy był lekki luz na tej lince.
Wtedy przepustnica nie będzie się podnosić z "niewiadomych" przyczyn. Miłej jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bombel
Gość






PostWysłany: Wto 15:24, 17 Cze 2008    Temat postu: wysokie obroty

Ja mam podobny problem co kolega mianowicie gdy odpalę simka on odrazu wchodzi na wysokie obroty, a gdy włacze ssnie minimalnie obroty spadają. Dziś odkręciłem gaźnik żeby wyprostować szpilkę która była krzywa Smile Gdy zamontowałem gaźnik odrazu było lepiej tylko ze gdy odkręciłem kranik i odpaliłem obroty wskoczyły na wysokie:/ co robić pomocy!! P.S. próbowałem z innym gaźnikiem ale było to samo. Może to zapłon albo simeringi??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kuba11




Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:27, 01 Sie 2009    Temat postu:

lewe powietrze .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników motoroweru Simson S50 Strona Główna -> Problemy, pytania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin